düşüstü siyahlar malikanesi

Ankara'da 10 On Parmak Klavye Öğrenmek İçin İlk Adımı Atın

ON PARMAK KLAVYE DERS SAATLERİ DIŞINDA hafta içi hergün saat 10:00-18:45 saatleri arasında kapımızı bütün öğrencilerimize açmış bulunmaktayız. 132 adet Bilgisayarla ALTERNATİF ON PARMAK KLAVYE EĞİTİMİ vermeye devam ediyoruz. Eğitimimize başlamadan önce 2 HAFTA 5-8 GÜN  10 -18 SAAT ÜCRETSİZ EĞİTİM alarak yeni bir başlangıç yapmaya kendiniz karar veriyorsunuz. Eğitim müfredatımız alternatif bir müfredattır.
HATFA İÇİ GÜNDÜZ, HAFTA İÇİ AKŞAM VE HAFTA SONU eğitim seanslarımız mevcuttur. Eğitim süremiz BAŞARI ODAKLI olarak sıfırdan başlayanlar için 3 dakikada en az 120 kelime yazana kadardır. Az ya da çok bilenler içinse mevcut hızlarının iki katına çıkana kadar eğitim devam etmektedir. 100 kelimeniz neden 200 kelime olmasın? Çok değil 2 HAFTA kendinize zaman ayırarak bizi tanımış olun. KARAR VERMENİN TAM ZAMANI>>>>>

  #klavyeninsırrı

Ankara İki Teknik Bilişim

Kızılay İzmir 2 cad. 43/16
Ankara (Kızılay PTT Karşısı 3. Kat)  0 312 231 31 35  0 312 232 26 13  0 507 587 35 31

WHATSAP NUMARAMIZ: 0553 357 61 83

www.facebook.com/fklavyeninsirri
www.fklavyeninsirri.com
http://klavyem.wix.com/mobilgiris
www.instagram.com/klavyenin_sirri


Hiç yorum yok:

Ankara F Klavye Kursu, Ankara 10 parmak kursu, F Klavye, ilyas hoca, f klavye taktiği ve f klavye tekniği, zabıt katipliği kursu www.fklavyeninsirri.com